[itzul] Unidades (Matematika)

Raul Micado Rubio raulmicadorubio a bildua yahoo.es
Al, Abu 25, 15:15:18, CEST 2008

Ez naiz zurekin sesioan hasiko, adiskide, baina akaso Interneten begiratu ordez hiztegiak konstultatzen denbora gehiago hartu izan bazenu, ohartuko zinateke "unitate" eta "bateko" terminoak oso desberdinak direla, eta bakoitzak esanahi zehatza duela. Testuak zer eskatzen dizun, bat edo bestea hautatu beharko zenuke, esanahiak kontuan hartuta. Interneten konstultak egitea oso ondo dago, baina begira zertarako balio izan dizun. Nahi baduzu, erabili orokorragoa den "batasuna". Jarri "batasuna ehunekoak" Google-n eta konturatuko zara zergatik esaten dizudan... Zuk emandako gomendioan baino emaitza gehiago lortuko duzu! Ez da emaitza-kopuruari erreparatu behar, erabilera bakoitzean nola eta zergatik erabili den ikusi eta aztertu behar da. Eta, horretarako ere denbora hartu behar da. Eta bistan da zuk ez duzula behar adina denbora hartu.

Izan (f)untsa!

----- Mensaje original ----
De: Paúl Picado <paulpicado a bildua yahoo.es>
Para: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
Enviado: lunes, 25 de agosto, 2008 14:18:20
Asunto: Re: [itzul] Unidades (Matematika)

Kontua da ez garela bakarrik hiztegietara mugatu behar, hiztegiez gain beste baliabide asko daude Interneten, eta horretarako denbora ere hartu beharko zenuke...
Jarri "batekoak ehunekoak" google-n eta konturatuko zara zergatik egin dudan galdera...

Paúl Picado Moreno

Correo Yahoo!
Regístrate ya - http://correo.yahoo.es