[itzul] Unidades (Matematika)

Paúl Picado paulpicado a bildua yahoo.es
Al, Abu 25, 18:06:29, CEST 2008

Zuk honi laguntza deitzen al diozu ala?...ez dakit ba...:

Nik laguntza beste zerbaiti deitzen diot, ez dut laguntzarik inondik ere ikusten.
Hori erantzuteko ez zenuen denborarik galdu behar, hain leloa ez naiz eta badakit hiztegietan zer jartzen duen. Eta esateko modua ere ez dut uste oso aproposa denik, astelehenak gaizki egin dizu edo...

Esker (u)mila.

Paúl Picado Moreno

Correo Yahoo!
Regístrate ya - http://correo.yahoo.es