[itzul] por cordadas

Imanol Azkue imanol a bildua elhuyar.com
Ost, Abe 3, 10:42:23, CET 2008

Normalean, soka batekin edo birekin eskalatzen da paretan, bi edo hiru lagun
elkarri lotuta. Soka berarekin doazenek osatzen dute “cordada” hori.
Nik ez dakit zer ekitaldi izango den, baina pentsatzen dut izango dela
etengabe eskalatzea, hau da, bikote edo hirukote horiek ahalik eta bia
gehien egitea. Beraz, “por cordadas” horrekin adierazi nahi dute antolatzeko
era bat, beti sokakide berberekin eskalatu beharko dela, laguna aldatu gabe.
Eta muga jartzea normala da, espazio-arazoak sor daitezkeelako denak batera
eskalatzen hasiz gero.