[itzul] por cordadas

Ander Altuna zuzentzailea a bildua ueu.org
Ost, Abe 3, 10:55:10, CET 2008

Txapelketa bat izanik, pentsatzekoa da bi laguneko kordadak izango
direla, baina kordadak ez dira beti bi lagunekoak, askotan hiru
lagunekoak ere izaten dira batez ere mendiko eskaladan.

Txapelketa bat kordadaka antolatzea zehatz-mehatz zer den ez dakidan
arren, nire ustez izan daiteke kordada osoa kontua izatea, hau da, bide
jakin bat kordada bateko kide guztiek amaitu behar izatea (ez soilik
batek) edo kordada bateko kide guztien denbora kontuan izatea.

jon-agirre a bildua ej-gv.es(e)k dio:

--
Ander Altuna Gabiola
UEUko zuzentzailea

Lege oharra
Mezu elektroniko honetan, eta, hala badagokio, bere fitxategi
erantsietan, hartzaileari soilik zuzendutako isilpeko informazioa dago.
Debekatuta dago informazio hori zabaldu, kopiatu eta beste pertsonen
artean banatzea, Udako Euskal Unibertsitatearen baimen idatzirik gabe.
Akatsen batengatik mezu hau jaso baduzu, jakinarazi mesedez, mezua
igorlearen helbidera birbidaliz. 	DBLOn ezarritakoaren arabera, Udako
Euskal Unibertsitateak datu pertsonalen isilpeko tratamendua bermatzeko
beharrezko neurriak hartzen ditu. Halaber, zure datuak fitxategi batean
daudela jakinarazi nahi diguzu, zure harremana mantentzeko. Eskubidea
daukazu datuok begiratu, zuzendu, ezabatu eta aurka egiteko, helbide
honetan: Erribera Kalea 14, 48005 Bilbo, Bizkaia.