[itzul] drogarik hartu gabe gidatzea

vegiluz a bildua ej-gv.es vegiluz a bildua ej-gv.es
As, Abe 9, 13:00:49, CET 2008

Arrasto gehiago emango dizkizuet :)

Iragarkian esplizituki agertzen dira drogak, beraz hitz jokoren bat beharko da baina ez Garikoitzek proposatzen duen bezain esplizitua edo (eskerrik asko dena dela).

Hasiera batean, GIDATZEAN ez sartu muturrik asmatu dugu, baina ez dakigu behar bezala asmatu dugun, izan ere droga munduan dabiltzanak zein ez dabiltzanak ulertu behar dute. Beraz,...

Ea zer iruditzen zaizuen!

Veronica