[itzul] Licenciado en... por...

Arbizu Barona, Víctor varbizu a bildua cajavital.es
Or, Abe 12, 12:12:27, CET 2008

 Egun on, lagunok:

	Arin egin badut ere, nire ustez,

"Filosofian lizentziaduna Deustuko Unibertsitatean"

	Horrela iruditu zait, eta interneten begiratuz gero ikusi dut batzuek horrela ematen dutela.

	Agur bero bat,
                                Bittor Arbizu

Message: 8
Date: Fri, 12 Dec 2008 11:35:34 +0100
From: "amitza2" <amitza2 a bildua telefonica.net>
Subject: [itzul] Licenciado en... por...
To: "'ItzuL'" <itzul a bildua postaria.com>

Kaixo.

Beste batzuetan ere agertu da gaia plaza honetan. Ibili naiz bila, baina ez
dut topatu erantzun biribilik.

Nola esan behar da, euskaraz, “Licenciado en Filosofía por la Universidad de
Deusto”?

Hona zer datorren Itzul-eko mezu batean:

<<Nik uste dut garbi eduki behar dugula, lehenik eta behin, lizentziadun
titulua Espainiako erregeak, eta haren izenean Hezkuntza ministroak ematen
duela. Horren arabera, kasu honetan, "por" preposizioak ez luke agentea
markatuko, hau da, nork eman duen titulua, "noren edo zeren bitartez" lortu
den baizik>>.

Horren arabera, “Filosofian lizentziaduna Deustuko Unibertsitatearen
bitartez” edo litzateke goikoa, ala?

Zer deritzozue?

Eskerrik asko

T.A.

ItzuL posta zerrenda
Mezuak bidaltzeko helbidea: itzul a bildua postaria.com
Zerrenda utzi nahi baduzu bidali mezu huts bat hona: itzul-leave a bildua postaria.com

Bilduma honen bukaera: ItzuL Mezu-Bilduma, 55 bilduma, 15. zenbakia