[itzul] Me quiero feliz, me quiero sana, me quiero cuidada

joseba joseba a bildua erroteta.com
Lar, Abe 20, 16:00:16, CET 2008

Eskerrik asko denoi.

Txantxa baino gehiago, beste ezer ez bururatzea, naiz eta horiek erabat
bazterturik izan.

Superemakumeei buruzko zerbait da, eder, osasuntsu izan, denetara heldu,
pozik egon, bere ingurukoak zaindu, etxeko, kaleko, toki guztietako lanak
egiteko gai diren emakume horiei buruzkoa da.

Horregatik, Juanek esaten duen nagoen hori ere ez dut oso garbi ikusten,
baina, jakina nik hasiera batean boteprontoan proposatutakoak baino hobeto
bai.

Aurretik eskerrak emanez eta zuen proposamenak irakurtzen jarraitzeko
itxaropenezŠ