[itzul] ER: Democracia representativa

Diez de Ultzurrun ultzu a bildua parlam.euskadi.net
As, Ots 5, 12:00:55, CET 2008

Eperrak engainagarri omen diren bezala, demokraziak ere ordezkagarri izan litezke (nik ez dut esango ordezkabera edo ordezkabehar direnik, hori Patziku --Galizian sortu-- batek esan zuen bai eta aurrera eraman ere).

Pedro