[itzul] Euskalterm eta "marketina"

karlos_del_olmo a bildua donostia.org karlos_del_olmo a bildua donostia.org
Al, Ots 18, 10:40:38, CET 2008

- Beste hiztegietan _marketing_ agertzen da.

- Marraren kontura, Ibon Sarasolak Euskal Hiztegia laneko sarreran dioenez,
"Marratxoaren erabilerari dagokio (bada aldaketa bat) .... konturatu
naizela, molde marratxodunak ez dituela, uste denaren kontra,
anbiogutasunak saihesten (...) Dena dela, anbioguotasunak ia erabat
desagerrarazteko, erarik hertsienean hartu dut  Euskaltzaindiaren gomendioa
elkarte sintetikoei buruz: bigarren osagaia, are teorian, adjektiboa izan
badaiteke, marratxoz idatzi dut (...) belar ebakitzailea poesia
surrealistan  (nik neuk nabarmendua) bederen litekeena delako".

Karlos del Olmo
karlos_del_olmo a bildua donostia.org
943424286