[itzul] ER: ER: ER: Democracia representativa

Juan Garzia Garmendia svrinsjg a bildua sv.ehu.es
Al, Ots 18, 13:25:46, CET 2008

Barkatu halako atzerapenarekin etortzea bueltan kontu horretara, baina,
iritziak iritzi, datuetan behintzat bat samar etortzea nahi nuke.

Orain arte ez dut izan egokierarik begiratzeko (hasieratik harritu ninduen,
baina edonori egin diezaioke huts oroimenak), baina "nire" Axular
digitalizatuan ez da ageri "bekatu karnal"ik.

Oker banago, zuzendu, mesedez, pasartea seinalatuz.