[itzul] Huelga eta greba

xandonegi a bildua gipuzkoa.net xandonegi a bildua gipuzkoa.net
As, Ots 19, 10:47:34, CET 2008

Nik ez dut uste huelga ongi dagoenik euskara batuan. Ez dator, dakidala,
hiztegi batuan.

Ez dio axola greba nondik datorren, edo zein bidetatik etorri zaigun.
Kontua da euskara batuan greba esaten dela eta hori erabat normalizatuta
dagoela.

Xabier