[itzul] 2 x 1

Irene Arrarats iarrarats a bildua berria.info
Ost, Ots 20, 13:51:17, CET 2008

	Egun on:

	BERRIAn, '2 = 1' erabili izan dugu bi baten prezioa adierazteko.
Matematika aldetik hori gezurra denez, publizitaterako eta horrelako
kontuetarako ez da txarra, nik uste, harridura sortzen duenez gero.
	Ez dakit zuek behar duzuen horretarako balio duen, baina, tira, aukera
bat da.

	Irene Arrarats