[itzul] Hiztegi Batua osorik ezin ikusi]

Alfontso Mujika alfon a bildua elhuyar.com
Ost, Ots 20, 15:29:08, CET 2008

Beharbada bai, azken bertsioa jasotzen ari zara. Nik 2008ko urtarrilaren
2an saretik hartu nuen bertsioa daukat. Beldur naiz ez ote diren ari
azken orduko "aldaketatxoak" sartzen (sarrerak kentzen, kasu honetan).
Izan ere, Euskaltzaindiaren web gunean begiratzen baduzu
(http://www.euskaltzaindia.net/hiztegibatua/), ikusiko duzu orain
<Bigarren itzuliko A, B, C, D eta E letrak txertatuta. 2008-02-18> ageri
dela, data aldatuta alegia. Egiaztatuko dut. Ea biharko datu gehiago
lortzen dudan.

Alfontso

jon-agirre a bildua ej-gv.es(e)k dio: