[itzul] Zalantza data deklinatzerakoan

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Ost, Ots 20, 15:57:43, CET 2008

XXXXXXXXaren XXXXn

Kakoak ez dira konponbide ona. Baina ipintzekotan, honela:

XXXXXXXXaren XX((e)a)n

Hobe goian esandako moduan, betetzerakoan bakoitzak bete dezan, hau da, gaur adibidez, honela:
  otsail      20a

Jon Agirre

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de alberto a bildua gizer.net
Enviado el: miércoles, 20 de febrero de 2008 15:40
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: [itzul] Zalantza data deklinatzerakoan

Arratsalde on guztioi:

Gutun bat itzultzen ari naiz. Bertan, data era honetan agertzen da:

Hemos recibido su comunicación el día XX de XXXXXX.

Nire zalantza zera da: nola deklinatu egunei dagozkien ixen bukaera,
era honetan?

XXXXXXren XX(e)(a)n zure jakinarazpena jaso genuen

Kontuan izan behar dugu, hiru bukaera posible daudela:
martxoaren 25ean
apirilaren 2an
ekainaren 11n

Aldez aurretik, eskerrik asko