[itzul] information

anaisabel.morales a bildua ehu.es anaisabel.morales a bildua ehu.es
Or, Urt 18, 11:35:13, CET 2008

Zomorroak eta birusak hedatzeko mezu horietako bat da, Izaskun, zuk
jakin barik bidalitakoa (zorionez, itzulistera ezin da dokumentu
erantsirik sartu, beraz, lasai).

http://www.viruslist.com/viruses/encyclopedia?virusid=22745

ana