[itzul] preambulo

Inaki Luzuriaga aizkomendi a bildua yahoo.com
As, Urt 22, 15:40:04, CET 2008

Eskerrik asko Julen. Hitzaurre ereduaren arabera,
datuaurrea jarri nuen (7 bytez ari gara), baina
aztertuko dut.

Iņaki

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ