[itzul] hitz beste egin, hitzbeste, hizbeste

Ales_Bengoetxea a bildua donostia.org Ales_Bengoetxea a bildua donostia.org
Or, Urt 25, 13:29:41, CET 2008

Xabier Mendigurenek idatzi du:

>Gutxienez hiru modu horietan ikusi izan dut, eta hiztegi erabilienek ez
>dute jasotzen.

Plazido Mujikak gaztelania-euskara hiztegian bazekarrek.
Batean "itzbeste egin" (s.v. Cambiar, 5.);
beste bitan "izbeste" (s.v. Evasiva, Excusa,)

>Ez dakit zehatz zein den bere eremu geografikoa. Esango nuke Bernardo
>Atxagak erabili eta zabaldu duela gehienbat.

Hura urnietarra eta beste hau asteasuarra. Nafarroan ere erabili bide zen,
Mokoroaren arabera:

"Itzbestea eginda utzi nau".

=Se ha hecho el desentendido, cambiando de conversación

Euskararen Donostia Patronatua

udala_euskara a bildua donostia.org

http://www.euskaraz.net