[itzul] Terminologia "vichia"

karlos_del_olmo a bildua donostia.org karlos_del_olmo a bildua donostia.org
Ast, Urt 31, 14:48:57, CET 2008

Egia esan, arazorik ez dago, Asier, nori ez dio ordenagailuak sasiko bitik
aldatu edo erantsi? Kontua aipatu dut zerbait sakonagoagatik, arazo
tanslatologiko, legal eta etiko batengatik: lege horretatik zenbait zati
berbaz berba aldatu behar izan dut itzulpen batera.  Ovárica ezin dut eman,
jakina, ezta honako hau ere: "el consumo real o potencial del agua =
ur-kontsumoa –benetakoa nahiz gaitasun hitzartua–". Baina, nor naiz ni
aldizkari ofizialean agertzen den erredakzioa aldatzeko? The answer, my
friend, is blowin' in the wind ...

Karlos del Olmo
karlos_del_olmo a bildua donostia.org
943424286