[itzul] cortafuegos

Amaia Apalauza amaiabai a bildua yahoo.es
Ost, Uzt 2, 09:50:12, CEST 2008

Egun on:
Informatikan erabiltzen den "cortafuegos" kontzeptuaz ari naiz (ingelesez, "firewall"). Hona Euskaltermek ematen duen definizioa: Sare pribatuaren eta Interneten artean jartzen den segurtasunezko hardware- eta/edo software-sistema, baimenik gabeko inor sar ez dadin sare pribatuan.
Euskaltermek, hain zuzen, "suebaki" ematen du, baina "suhesi" ere ikusi dut wikipedian. Zein da egokiagoa? Edo ba al duzue beste proposamenik?
Eskerrik asko,
Amaia

Enviado desde Correo Yahoo! La bandeja de entrada más inteligente.