[itzul] Large Hadron Collider

Luistxo Fernandez LFernandez a bildua codesyntax.com
Ast, Uzt 3, 08:50:04, CEST 2008

Antton Gurrutxagak:

>Zientzia.net gunean, 'talkagailu' terminoa bi aldiz aurkitu dut:
>
>(...)
>
>Dena den, horrelakoak 'azeleragailu' dira generikoki, eta, esaterako,
>'LHC azeleragailu' erabili da Zientzia.net-en, behin baino gehiagotan.

Bai, bere izen berezia, siglan edo osoan, ingelesez agertzen zela hor ikusia nuen. Eskerrik asko argipenengatik, baina orain beste era bateko zalantza dut...
LHC Countdown-ek http://www.lhcountdown.com/?p=1 dio astelehenean aktibatuko dela... baina gune serioagoak errepasatuz, abuztua edo udazkena aipatzen dela ikusi dut.
http://lhc.web.cern.ch/lhc/
http://www.uslhc.us/
Igual Elhuyarren hobeto jakingo duzue, ea esajeratua den San Fermin egunera aurreratzea gaztelaniaren akabera.

mila esker aldez aurretik

Luistxo Fernandez - LFernandez a bildua codesyntax.com
675 706 553 - http://www.tagzania.com

CodeSyntax (+34) 943 821 780
http://www.codesyntax.com
Azitain Pol. 3-K