[itzul] Mozioa

jabier euskara a bildua oriokoudala.com
Ost, Uzt 23, 14:17:58, CEST 2008

El 23/07/2008, a las 13:25, Itzuliz Itzulpen Zerbitzua escribió:

> Kaixo: norbaitek ba al du Nafarroa Bai taldeak udaletan aurkeztu
> duen "Itzulerarako Zuzentaraua"ren aurkako mozioa euskaratuta?

Ez daukat mozio horren berririk; baina, euskaratu behar baduzu, uste
dut Euskaltzaindiak 'direktiba' erabiltzea hobesten duela eta ez
'zuzentarau', nahiz eta azken horrek tradizio zerbait baduen.

HB: direktiba iz. 1 Zuz. (Europako arau modukoa). 2 Bestelakoetan
erabil zuzendaritza.

Ondo-ondo bizi.

Jabier Zabaleta
Orioko Udaleko euskara teknikaria