[itzul] Mozioa

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua itzuliz a bildua euskalnet.net
Ost, Uzt 23, 21:28:10, CEST 2008

Barkatu, nik mozioa bera, bere osoan, itzulita ote dagoen jakin nahi nuen.
Eta ea eskuratzerik ba ote dudan. Mila esker

joxemari
----- Original Message -----
From: "jabier" <euskara a bildua oriokoudala.com>
To: "ItzuL" <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Wednesday, July 23, 2008 2:17 PM
Subject: Re: [itzul] Mozioa

El 23/07/2008, a las 13:25, Itzuliz Itzulpen Zerbitzua escribió:

> Kaixo: norbaitek ba al du Nafarroa Bai taldeak udaletan aurkeztu  duen
> "Itzulerarako Zuzentaraua"ren aurkako mozioa euskaratuta?

Ez daukat mozio horren berririk; baina, euskaratu behar baduzu, uste
dut Euskaltzaindiak 'direktiba' erabiltzea hobesten duela eta ez
'zuzentarau', nahiz eta azken horrek tradizio zerbait baduen.

HB: direktiba iz. 1 Zuz. (Europako arau modukoa). 2 Bestelakoetan
erabil zuzendaritza.

Ondo-ondo bizi.

Jabier Zabaleta
Orioko Udaleko euskara teknikaria