[itzul] fundazio eta abarren izenak

emakunde.administracion5 a bildua ej-gv.es emakunde.administracion5 a bildua ej-gv.es
Ast, Uzt 24, 09:43:02, CEST 2008

Egun on!

Eskerrik asko, Alfontso!

Horixe jakin nahi nuen, ea jendeak ze irizpide erabiltzen duen,
denetarik ikusten da-eta. Neuk ere batzuetan itzuli izan ditut, beste
batzuetan ez.  Euskal Herrikoak direnean normalean itzuli egiten ditut,
baina kasu honetan bezala, kanpokoak direnean, zalantza izaten dut.

Nire lankideekin ere askotan hitz egin dut horretaz, eta denetariko
iritziak daude. Horregatik uste dut askok eskertuko dugula horri buruz
egiten ari zaren lantxoa.

Ondo izan!

Edurne Zuazabeitia Olabe
Emakunde-Emakumearen Euskal Erakundea
Emakunde.administracion5 a bildua ej-gv.es
Tel.: 945 01 67 25