[itzul] Pelikulen izenak

Jose Ramon Rodriguez txerra.rodriguez a bildua gmail.com
Al, Eka 23, 15:10:05, CEST 2008

Hainbatetan ikusi dut nik itzulen pelikulen izenburuen gaineko eskaerak.
Suposatzen dut etb-k izango dituela horiek guztiak sailkatuta nonbait.
Zergatik ez egin publiko izenburu horiek eta denon eskura jarri? Horrela ez
genuke galdetu beharrik izango behin eta berriro. Posible al da?

txerra