[itzul] actividades deportivo-culturales

Alfontso Mujika alfon a bildua elhuyar.com
Ast, Eka 26, 09:17:27, CEST 2008

Ez dut ondo ulertu "kabitze" horrena.
"kirol/kultura jarduera", barra etzanaz, ez zait egokiena iruditzen,
barrak "bata ala bestea" esanahia eransten baitio, nire ustez (ON/OFF,
125/220, AC/DC...) edo ratioarena bestela (ikasle/irakasle proportzioa...).

"kirol- eta kultura-jarduerak" jarriko nuke ("kabituko" balitz)

Alfontso Mujika
Elhuyar Hizkuntza Zerbitzuak

martin-rezola a bildua ej-gv.es(e)k dio: