[itzul] Open knowledge

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Ast, Mar 6, 09:32:46, CET 2008

Zalantza dut nola eman behar ote den «open» kontzeptu hori; berdin «open
software» eta gisakoetan.

Batetik, informatika kontuetan uste dut errazegi erabiltzen dela
aise uler daiteke: kodea giltzapean ez duena, irekia baizik.

Alabaina, «jakintza irekia» ez dakit zuzen ulertuko ote den. Ez ote da
«jakintza askea», inork eskuratzeko eragozpen edo mugarik gabea, alegia?

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net