[itzul] Egunaz gozatu naiz/dut

xabier-pascual a bildua ej-gv.es xabier-pascual a bildua ej-gv.es
Or, Mar 7, 12:21:23, CET 2008

Hor sortu da eztabaida. Euskara ikasten ari diren lankideek galdetu didate eta nik Elhuyarren hiztegian dagoena erantzun:

"Inoren emazteaz gozatu da" eta "inoren emaztea gozatu du" agertzen dira bertan.

Hala ere, Euskaltzaindiak andereņoari erantzun omen dio erabili beharrekoa: "Egunaz gozatu dut" dela. Corpusean apur bat arakatu dut, baina ez dut ezer garbirik atera, adibide urriak egon arren bietakoak daudelako.

Azalpenik baduzue?

Xabier Pascual Jimenez

Ekonomia eta Plangintza Zuzendaritza

Eusko Jaurlaritza