[itzul] obra de celo

Joserra_Beloki a bildua donostia.org Joserra_Beloki a bildua donostia.org
As, Mar 18, 10:17:38, CET 2008

> de celo, porque la oración es más necesaria que la acción".

<Dena dela, zure esaldiak kontraesana du lehen begiratuan: meditazioak ez
<omen dio denborarik kendu behar apostolu-lanari, otoitza beharrezkoago
<baita ekintza baino... Nik, aldiz, meditazioa=otoitza eta
<apostolu-lana=ekintza berdinduko nituzke.

Idatzita dagoen bezala kontraesankorra dirudi, bai; baina nik uste dut zera
dela esan nahi duena:

"Ezin daiteke esan meditazioari denbora ematea 'apostolu-lana'ri denbora
kentzea denik; alegia, ezin daiteke horrela planteatu kontua; izan ere,
otoitza ekintza baino garrantzitsuagoa da".

Joserra Beloki