[itzul] Llevar a cabo una acción

Alfontso Mujika alfon a bildua elhuyar.com
Or, Maiatza 9, 15:58:42, CEST 2008

<<Zeren sinonimo da, plazer baduzu?>>

"iradoki, aditzera eman, inspiratu..."
Orotariko Euskal Hiztegiaren arabera: "Sugerir, inspirar"

<<Zein alde dago inter 'burutan eman' eta 'burutan atera', zure ustez?>>

Aldearena ez da nire ustea, ebidentzia besterik ez da.

L.B.(e)k dio: