[itzul] telefonorako hiztegia pdan

Enrique Umaran enriqueumaran a bildua uribekostabhi.com
Al, Maiatza 19, 12:21:18, CEST 2008

Neuk instalatu dudan Java makina birtualak "MYSAIFU JVM" izena dauka.
Freeware delako, batez ere. Microsoft eta Sun bertsio ezberdin horiek PCrako
badaudela dakit, baina PDAn ez dakit nola islatzen den. Posible bada, entera
zaitez zein makina birtuala instalatu beharko nukeen.
Eta, bide batez, zorionak ekimenagatik.

Enrique Umaran