[itzul] curso de diseño para la sostenibilidad en maquina herramienta

Elhuyar Fundazioa elhuyar a bildua gmail.com
Ast, Urr 2, 17:00:11, CEST 2008

<<makina-erreminten diseinu jasangarriari buruzko ikastaroa>> edo antzeko
zerbait jar liteke.

(izango da hor zehar "makina-erreminten" ez eta "makina-tresnen" hobetsiko
duena, baina Hego Euskal Herrian izanda uste dut "makina-erreminta" ondo
dagoela)

(izango da, halaber, "diseinu iraunkorra" aldeztuko duena, baina, tira, hori
beste kontu bat da)

Alfontso