[itzul] curso de diseño para la sostenibilidad en maquina herramienta

Elhuyar Fundazioa elhuyar a bildua gmail.com
Or, Urr 3, 15:38:55, CEST 2008

Bai, bai, jakina. <<Makina-erreminta jasangarrien diseinuari buruzko
ikastaroa>> esan nahi nuen, eta ez <<Makina-erreminten diseinu jasangarriari
buruzko ikastaroa>> xelebre hori. Barka lapsusa.
Alfontso