[itzul] multiplicar los puntos por 2

Patxi Petrirena patxi a bildua elhuyar.com
Ost, Urr 22, 12:23:35, CEST 2008

Barkatu berandu banator. EIMAren estilo-liburuko 'Morfosintaxia' atalean
ere (argitara bidean oraindik), beste aukera horiekin batera, "biz
biderkatu" proposatu da.

Patxi

ARTEZ Itzulpengintza(e)k dio:
> Eskerrik asko!
>

> Josu Etxeberria(e)k dio:

>>> dizugu. Izan ere, ez duzu hori erabiltzeko baimenik. Eskerrik asko zure