[itzul] laburdurak

Iker Zaldua Zabalua iker-zaldua a bildua hotmail.com
Ost, Urr 22, 18:13:28, CEST 2008

Kaixo Veronica:

Kontua da, testuan bibliografia bat nola eman behar den azaltzen dela. Liburu baten egilea ziurra ez denean, hau da, liburua berak egin duela uste denean baina hori frogatzeko agiririk ez dagoenean, hau da, berresterik eza dagoenean. izenaren aurretik parentesi artean gaztelerazko atrib. jarri behar dela (atribución).
Nik uste dut egokiena hitz osoa jartzea dela, eta uste dut hala egingo dudala, baina atribución euskaraz laburduraz emateko zein modu dagoen jakin nahi nuen, jartzekotan testu honetan jarri behar da eta.

Mila esker.
Iker

Prueba los prototipos de los últimos en MSN Motor
http://motor.es.msn.com/