[itzul] via de saca

Joan Mari Iriondo jm.iriondo a bildua laudiokoudala.net
Or, Urr 24, 09:45:12, CEST 2008

Egun on:

Arratia aldetik Aiara alde eta Urkabuztaitz parajeetan, basoko pistak,
generikoki, basabideak. Materialea basotik ateratzeko bideak. Asma liteke
hitz berria "baso(tiko) aterabideak" edo, baina uste dut egokiagoa dela
betidanik, orain artean, behintzat, erabili ohi duten "basabidea" edo
antzekoa erabiltzea. Kontrastatu behar informazio hau beste lekuetako
erabilera usadioekin, jakina.

Joan Mari Iriondo
Laudio Udala