[itzul] trados

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Al, Ira 8, 14:27:26, CEST 2008

> memoria bat sortu dut wign-align-ekin. zein da hurrengo pausoa? nola irekitzen dut tradosekin?
> eta norbaitek ba al daki hori wordfastera pasatu daitekeen?

Galdera bat ezer baino lehenago: gorde duzu WinAlgin-eko proiektua (.pjt
fitxategia)?

- .pjt fitxategia gordeta baldin baduzu, ireki berriro WinALign
erabilita, eta menuan Configuración, Proyecto atalean, Exportar fitxan
markatu Formato Translation Memory Exchange (TMX). Ados eman, eta
berriro menuan, Exportar proyecto eman. Horrela, TMX memoria bat sortuko
duzu, eta hori zuzenean ireki dezakezu Wordfast-ekin.

- Ez baduzu . pjt fitxategia gorde, orduan, ireki .tmw memoria
administratzaile gisa Tradosekin, eta menuan, Archivo, Exportar, TMX
aukeratu. Horrela, TMX memoria bat sortuko duzu, eta hori zuzenean ireki
dezakezu Wordfast-ekin.

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net