[itzul] euskara katalana (eta wordfast)

Ana Martin Ana a bildua EMUN.com
Ost, Ira 24, 12:55:05, CEST 2008

Hizkuntza kontuei buruzko testu bat euskaratik katalanera zuzenean
itzultzeko inor ezagutzen duzue?

Eta, mezua aprobetxatuz: Wordfasten, bezero bakoitzak bere memoria
izanik, nola egiten da kontsulta bat edo analisi bat memoria guztietan
aldi berean egiteko? Hau da, nik badakit testu bat itzulita dudala,
baina ez naiz gogoratzen zein memoriatan dagoen; nola egin daiteke
kontsulta memoria guztietan, banan-banan ireki beharrik gabe?

Eskerrik asko