[itzul] decrecimiento

Joxe Mari Berasategi jxmbera a bildua euskalnet.net
Ast, Ira 25, 18:21:02, CEST 2008

Aldian behin-edo moldatzeko, <<hazteari uzte>> edo <<hazkundeari uko egite>>
edo horrelako zerbait erabil liteke.

Termino bila abiatuz gero:

- <<hazte-uzte>> edo <<hazkunde-uko>> modukoek nekez asebeteko dute jendea,
edo??
- Nik aurrizki latino-nazioartekotuen beharra aldarrikatzen dut, horiek gabe
herrenka ibiliko baikara, aurrera begira ere, terminologian; bide
horretatik, zer moduz <<desazkunde>> edo <<desazte>>?

P.D. Ez dakit 'h' behar duen. Hiztegi Batuan <<deshidratatu>> eta
<<deshidratazio>> ageri dira, baina 'hidra...' maileguaren gainean eraikita.

Ezertarako balio badizu...

Joxe Mari Berasategi

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre
de Mendiola Agirre, Aitzol (Educación)
Enviado el: jueves, 25 de septiembre de 2008 9:11
Para: ItzuL
Asunto: [itzul] decrecimiento

Izen horren pean pentsamendu ildo politiko eta ekonomiko bat dago,
gizateriari eragiten dioten ingurumen arazoak konpontzeko ekoizpen
ekonomikoa murriztea proposatzen duena. Serge Latouche ekonomialaria da ildo
horretako pentsalaririk ezagunena.

es. Decrecimiento/ fr. Decroissance/ en. De-growth / de. Wachstumrücknahme/
it Decrescita eman izan da. Euskaraz, nik dakidala, Pello Zubiriak Argian
"Txikiagotze" erabili du.

Proposamenik bai hori euskaratzeko?

Aitzol Mendiola Agirre

Hezkuntza Departamentua / Departamento de Educación

Idazkaritza Tekniko Nagusia / Secretaría General Técnica

Itzulpen Bulegoa / Negociado de Traducción

San Domingo, zk.g. 31001 IRUÑA/PAMPLONA

Tel. 848 426 551

e-mail: amendioa a bildua navarra.es