[itzul] "Pedir sopas", "Errenditzen?"

Patxi Petrirena patxi a bildua elhuyar.com
Ast, Api 30, 12:22:40, CEST 2009

Aupa. Aukera batzuk agertu ziren lehenago. Ez nintzen oroitzen, baina
badirudi "ase naiz" esaten dela (zela?). Ikus mezu hauek, adibidez:

http://article.gmane.org/gmane.culture.language.basque.itzul/19232/
http://article.gmane.org/gmane.culture.language.basque.itzul/19243

Patxi

Pako Sudupe(e)k dio: