[itzul] WORDFAST LERROAK ezabatu

Iker Zaldua Zabalua iker-zaldua a bildua hotmail.com
Al, Abu 10, 10:42:13, CEST 2009

Kaixo guztioi:

Arazotxo bat daukat wordastekin. Testu bat itzuli dut eta garbitu aurretik wordfastekin zabaldu dut orri-oineko esaldia eta hori ere wordfaste bidez itzuli dut. Bada garbitzerakoan, dena garbitu dit baina orri-oinekoa wordfasteko ohiko kolorez agertzen zait markatuta, alde batetik gaztelaniazkoa eta azpian euskaraz eman dudana. Eta ezin dut ezabatu, honakoa agertzen zait:

0>

ayer estuve en casa
<}78{>

atzo etxean izan nintzen.

Okerrena da itxi ere ezin dudala egin, Wordasten esaldia ixteko ikonoari eman eta ezer ez dagoela aukeratuta esaten dit. Beraz esaldi hasieran jarri eta irekitzeko ematen diot, baina orduan bi esaldi independiente gisa agertzan zaizkit, ez bata bestearen itzulpen gisa. Inork badaki bi lerro koloredun horiek ezabatzen???

Eskerrak aurrez.

Iker

Toda la información meteorológica. Consulta en MSN el tiempo que va a hacer en cualquier lugar de España o del Mundo.
http://eltiempo.es.msn.com/