[itzul] contraola backwash

Gari garikoitze a bildua euskalnet.net
Ast, Abu 13, 19:15:42, CEST 2009

Surf egitean gehien bat berba, terminoak,  ingelesezetik datoz,
 ondorengo linka gaztelaniaz bada,  hizkuntza horretan,
http://surfeteros.iespana.es/diccionario.htm terminoa    hor agertzen da
/backwash /  da . Ondotik gaztelaniazko azalpena.

http://www.youtube.com/watch?v=H-Rk1786xMg&feature=related

argitzeko surfalariei  galdetu beharko

Garikoitz