[itzul] FW: Boca de hombre

o-lertxundi a bildua ivap.es o-lertxundi a bildua ivap.es
Or, Abu 21, 14:08:05, CEST 2009

Egun on,

Aaaah, ni mezu bera bidali eta bidali eta behin ere agertu ez. Eta
oraintxe etorri zait burura ez ote den izango argazkiak zeuzkalako
erantsiak. Kendu egin dizkiot, ea orain.

________________________________

Nork: Lertxundi Egurbide, Oihana
Bidaltze-data: jueves, 20 de agosto de 2009 11:18
Nori: 'ItzuL'
Gaia: Boca de hombre

            Egun on,

Uren Partzuergoko testu batean.

Kontua da hodi handi-handi horiek konpondu behar eta barrura sartzeko
erabiltzen diren zuloak edo kutxatilak direla. Argazki hauek ikusi ditut
google-n:

Baina euskaraz ez dut inon topatu. Nola esan horiei euskaraz? langileen
sarbidea, konponketako sarbidea, lanetarako uhatea... dena ortopedikoa
etortzen zait gogora.

Aurretik, eskerrik asko

Oihana