[itzul] Xuxenekin arazoak

Elena Garcia elena a bildua eleka.net
Or, Ots 20, 17:26:00, CET 2009

Kaixo,

arrazoi duzue, momentuz, XUXENen hitz berriak hiztegiratzeko leihotxoan ez
dago forma editatzeko modurik.
Karlosek esan zuen bezala, irtenbidea hiztegiratu aurretik hutsune bat
gehitzea da (eta hiztegiratu ondoren kentzea).
Hurrengo bertsiorako kontuan izango dugu.
Eta bide batez, aukera aprobetxatuko dut...
XUXENen inguruan bestelako iradokizunik bazenute, idatzi lasai Elekara.
Iradokizunak ongi-etorriak izango dira!

Ondo izan,
Elena

Elena Garcia Berasategi