[itzul] Xakean, P-K4

Enrique Umaran enriqueumaran a bildua uribekostabhi.com
Or, Urt 23, 18:08:03, CET 2009

Hor erabiltzen duten notazioa nahiko zaharkiturik dago.Gaztelaniaz honela
izango zen: P4R (peón cuatro rey). Euskaraz ez dut uste konbentzio
bateraturik dagoenik.

Baina gaur egun gehiago erabiltzen da notazio algebraikoa:
e4 (ingelesez, gaztelaniaz, euskaraz, e4 gelaxka baten izena baita). Zaldia
gelaxka horretara doala adierazi nahiko bazenu:
Ce4 (edo Ke4 -knighte4-, edo zaldiaren ikono grafikoa e4)

Partida luzea itzuli behar baduzu, edo partida asko, hobe duzu notazio
algebraikoa ikasi eta bertan egin. Edo lagun bati eskatu xake programa
(Fritz) batean partidak sartzeko eta hortik kopitu/itsasi.

Enrique (aquí y en la Conchinchina, Carodek esana)