[itzul] Ordenagailua bloketatu eta egindako lana galdu

Inaki Inurrieta inaki.inurrieta a bildua gmail.com
As, Uzt 7, 10:41:39, CEST 2009

Arazo larria gertatu zait puntuan:

Openoficce-n ari nitzen lanean, eta EHUko webeko Ehulkun kontsulta bat
egiten ari nintzela, blokeatu egin zait ordenagailua (pdf bat ireki eta
gero).

Berrabiarazi dut ordenagailua, berreskuratu ditut irekita neuzkan artxiboak,
eta zer aurkituko, eta artxibo horietan ez dator jasota gaur egin dudan lana
(zuzenketak, aldaketak eta abar).

Nahiz eta nik tarteka GORDEri eman izan diodan blokeatu aurretik.

Badago ezer egiterik?