[itzul] ordena zuzena

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua euskalnet.net
As, Eka 2, 18:16:38, CEST 2009

Zuzenago lehen begikolpean mezua hartzeko, agian:

o Itxi atea mesedez, bulegora sartu edo irtetean

Bittor

Kulturgintza(e)k dio:
> Niretzat 3.a da zuzenena, baina euskara batuan "irtetean" behar du. 5.
> a nire ustez guztiz okerra da, nik hor ulertzen dudana erabat ilogikoa
> delako: itxi atea irteterakoan = itxi atea irten baino lehenxeago (eta
> beraz orduan atetik irteterik ez dago).
>

> Kulturgintza-AEK
> Itzulpengintza eta Zuzenketa lanak
> Bartzelona kalea 28, 01010
> 945-197744
> Gasteiz
> ----- Original Message ----- From: "Arrate Unzueta"
> <arrate.unzueta a bildua gmail.com>

Bittor Hidalgo Eizagirre
Gaztelu kalea, 25, 4.A
20013 Donostia (Gipuzkoa)
Euskal Herria (Espainia -gainezarpenez-)
Tfnoak: 943326855 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net