[itzul] gauza bera esaten ari al naiz?

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua euskalnet.net
Al, Eka 15, 14:38:14, CEST 2009

Nik BEZAINBESTEKOren ordez (honek kantitatea duelako oinarri), agian
BEZALAKO erabiliko nueke, orokorrago edo. Bestelakoan ez diot arazorik
ikusi zureari.

Tabakoak gizakien osasunean duen bezalako eragina dute autoek planetaren
osasunean.

Ondo izan

Bittor

Naiara Ibero Ibero(e)k dio:
>  Kaixo guztiei,
>
> gauza bera esaten ari al naiz ondorengo bi esaldietan?
> euskarakoak zentzu ezberdina duelakoan nago...
>

> Lo que el tabaco
> supone para la salud de las personas, los coches suponen para la salud del
> planeta. Tabakoak gizakien osasunean duen bezain
> besteko eragina dute autoek planetaren osasunean.
>

> norbaitek laguntzerik baldin badauka...
>
> mila esker.

> ¿Quieres ver los mejores videos de MSN? Enciende Messenger TV
> http://messengertv.msn.com/mkt/es-es/default.htm

Bittor Hidalgo Eizagirre
Gaztelu kalea, 25, 4.A
20013 Donostia (Gipuzkoa)
Euskal Herria (Espainia -gainezarpenez-)
Tfnoak: 943326855 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net