[itzul] dokumentuak Worfasteko memorian sartzea

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Al, Mar 2, 15:43:15, CET 2009

> Zalantza bat bat daukat. Uste dut posible dela word-eko dokumentu bi
> (jatorrizkoa eta itzulpena) memoria batera bolkatzea, gerora memoriak
> antzekotasun horiek emateko. Ba al dakizue zein den prozedura?

PlusTools erabili behar duzu. Hemendik har dezakezu:
http://www.wordfast.net/index.php?whichpage=plustools&lang=eu01

Word-eko txantiloi edo osagarri bat da. Wordfast.dot duzun karpeta
berean ipini behar duzu Plustools.dot; Word-en, Tresnak > Txantiloi eta
osagarriak, hor aktibatu, eta tresna barran ikonoa ikusiko duzu.

Arazorik sortzen bazaizu, bidali mezu pribatu bat eta moldatuko gara.

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net