[itzul] Bilaketa-tresnak gehitzeko Firefoxi... (lehen: Zehazki Firefoxen kontsultatzeko)

Asier Sarasua Garmendia asarasua a bildua vitoria-gasteiz.org
Al, Maiatza 4, 14:04:45, CEST 2009

Asier Sarasua <asarasua a bildua ...> writes:

> Aurreko mezuan Zehazki Firefoxi gehitzeko modu bat azaldu dut. Firefoxi
> *edozein* bilaketa-tresna gehitzeko, instalatu gehigarri hau:
>
> https://addons.mozilla.org/eu/firefox/addon/3682

Gehigarri honen erabilera azaltzen duen bideo bat prestatu dut. Vimeora igo dut:

http://www.vimeo.com/4471133

Bideoko adibidean, Labayruren hiztegia gehitu diot Firefoxi bilaketa-motore gisa.

Asier.