[itzul] Madrilgo enpresa bati buruz

Nagoroke de las tejas verdes nagoroke a bildua hotmail.com
Al, Maiatza 4, 16:30:43, CEST 2009

Aupa!

Seprotec enpresak lan-eskaintza bat egin dit, baina zuen mezua irakurri ostean, ez dakit onartu edo ez. Norbaitek ba al du informazio zehatzik enpresari buruz? Zein dira erne egoteko motiboak?

Fororen batean irakurri dut interpreteekin izandako gorabeherak, baina zuetako norbaitek halakorik izan duen jakin nahiko nuke...

Mila esker,

Nagore

> Date: Fri, 24 Apr 2009 15:17:31 +0200
> From: itzuliz a bildua euskalnet.net
> To: itzul a bildua postaria.com
> Subject: Re: [itzul] Madrilgo enpresa bati buruz
>
> Mila esker. Lehendik ere izan ditugu halako bezeroak, eta ez Madrilgoak.
>
> Joxemari

¡Invita a todos tus amigos de una sola vez! Pruébalo ahora
http://www.microsoft.com/latam/windows/windowslive/products/social-network-connector.aspx